MY DAILY HAIRSTYLE :))


OHOIII pep :P ..oopsttt  :) lper bagi salam :P . ASSALAMUALAIKOM .....
kat atas nie lah pic loq tgh online .. sinie la tempat loq kalau loq online .
 update blog kerp . mukabuku ka . x pown maen games .. 
next topik lak :P hari nie  loq nk tunjuk vid sal cm ne loq wat rambt loq hary2 .
 simple n easy saja .. :P simple make perfect rite :)) ....
 actually vid nieh dah lama .. khas tok myra ghazli . 
saja nk tambah dlm blog . wat kengan . n share sama kawan2 loq :)) .
 korang mst cm loq kan . masing2 ada gaya style tersndrik kan ... 
so this is my style :))

video


USING PAINT & PHOTOSHOP EDITING TO DRAW CARTUN OF ME 

K loq pown x taw nk lukis or editing kartun taw potret diri loq sndrik .
 mmg x rety . mst ada jerk yg x puas aty dengan lukisan sndrik ..
 x sempurna . sebab maybe diri kita kne owah laen yg lukis kot ....
 bawu rasa di appriate kan :)) 
hope ada owg sudi lukis tok loq ..
 yeah maybe yaul acap n moko dexter dah lukis tok loq . 
loq simpan semua 2 wat kenangan ..
 so skunk nk share ngn kowang sal loq wat diri loq editing gner paint n photoshop .
 loq x sehebat yg pro . loq sekadar ala2 kadar saja :)) . 
dlm benda nieh rasa yg sama rambt ja kot x pown rantai heheehhe . 
so kowang tgk lah k . :)) . loq just wat cos x da kje nk wat .
 so watch it . 2 bawah 2 ada pic 2 :)) ....
  btw thanks kat kowang kowang n kowang .
 sebab follow blog loq nieh :)) x da yg mnarik . 
just kite berkongsi cerita bersama k :)) . thanks fer reading :))
assalamualaikom dr loq :)) wink2 .. choiiiiiiiiiii!!!!!!!




KARMA is a BITCH (!) And I'm Her ♥ Whatever people said about you , Just be yourself

thinking n see




Kata-Kata Inspirasi Selepas Mengalami Sesuatu Kegagalan
  • Manusia yang berjaya akan memperolehi keuntungan daripada kesilapannya, dan mencuba lagi dengan cara yang lain.
  • Kegagalan bermakna bahawa anda belum berjaya lagi.
  • Ingatlah bahawa anda boleh gagal dalam apa sahaja dalam hidup asalkan tidak menjadi seorang yang gagal.
  • Kegagalan bukan bermakna anda tidak mencapai apa-apa.Ia bermakna anda telah mempelajari sesuatu.
  • Wang bukanlah segala-galanya, namun ia pasti menjadi penghubung dengan anak-anak anda.
  • Ramai orang yang masih bergantung kepada kerja-kerja yang bergaji rendah kerana mereka takut gagal jika mencuba kerja lain.
  • Kesilapan adalah bukti bahawa seseorang itu telah mencuba membuat sesuatu perkara atau pekerjaan.
  • Kesilapan mengajar kita tentang apa yang perlu kita pelajari selepas itu.
  • Apa yang anda pelajari selepas kegagalan sahaja yang dikira.Kegagalan itu sendiri tidak dikira.
  • Anda tidak gagal.Anda hanya menemui cara yang tidak berkesan.
  • Kesilapan adalah realiti kehidupan.yang penting adalah tindakbalas terhadap kesilapan itu.
  • Jika anda inginkan sebuah tempat di matahari,bersedialah untuk terbakar.
  • Anda tidak harus berkata KENAPA SAYA? Anda seharusnya bersyukur kerana ANDA telah dipilih.
  • Malah kesilapan pun mungkin menjadi perkara penting bagi menjamin kejayaan yang bernilai.
  • Sekiranya anda mahu mengambil seorang pekerja,pastikan dia pernah gagal sebelumnya.
  • Sekiranya kita bersaing dengan diri kita sendiri dan kita mengalami kegagalan, siapakah yang menang?Fikirkanlah!.
  • "Lulus" dan "Gagal" adalah cara lama mengkategorikan seseeorang.Cara baru ialah "pengetahuan" dan"Kejahilan".
  • Jangan takut dan segan untuk setiap tindakan yang anda lakukan.Seluruh kehidupan adalah satu ujian.
  • Mungkin tiada kegagalan bagi orang yang terus berjuang.
  • Ramai orang mencari tempat yang selamat,tetapi akhirnya tersangkut!
  • Impian yang tidak terlaksana adalah impian yang terpenjara oleh musuh nombor satu-iaitu takut GAGAL!!
  • Tiada siapa yang berha mengecap anda sebagai orang yang gagal,kecuali diri anda sendiri.
  • Apabila anda telah sampai ke penghujung tali......dan tiada lagi simpulan untuk bergantung......lompatlah ke tali yang lain.
  • Kegagalan hanyalah satu peluang untuk anda mencuba lagi untuk berjaya!!.
  • Orang yang kurang berani untuk memulakan sesuatu, sebenarnya telah tewas!!.
  • Kita tidak mungkin dapat mempelajari sesuatu perkara kecuali kita bersedia untuk gagal terlebih dahulu.
  • Cara yang terbaik untuk belajar untuk menjadi pemenang ialah belajar daripada orang-orang yang pernah kalah atau tewas dalam sesuatu pertandingan,perbuatan atau sebagainya.
  • Kegagalan dalam hidup adalah menjadi seorang yang tidak belajar daripada kegagalannya itu.
  • Sekali gagal, tidak bermakna anda telah tewas,.....anda hanya tewas apabila anda telah berputus-asa.
  • Hanya orang yang berani GAGAL DENGAN TERUK mempunyai harapan untuk BERJAYA DENGAN HEBAT sekiranya dia mempelajari sesuatu daripada kegagalannya itu.


SELAMAT MMBACA DAN RENUNG KAN LAH KATA2 INI SUPAYA KITA TIDAK DIANGGAP MANUSIA YG GAGAL!! THANKS FER READ :) 
LOQFADZLIN.....


KARMA is a BITCH (!) And I'm Her ♥ Whatever people said about you , Just be yourself

TOINK TOINK DOINK DOINK :) ....
LAMA SUDAH X UPDATE BLOQ NIE
X TAW NK TAIP APA DLM BLOQ NIE..
HURM SUDAH HAMPIR BAPA BULAN  KAWAN RAPAT LOQ PERGI.
TAPI LOQ STILL REMEMBER HIM :) .
HOPE DYE TENANG DI DUNIA LAEN :)
LOQ SELALU DOAKAN DYE SENTIASE DIRAHMATI ALLAH S.W.T :)
WALAUPON X DAPAT BERAYA SAMA DYE .. DAPAT SEDERKAH AYAT2 
QURAN POWN RASA DAH MEMADAI BG DYE :)
LOQ ALWAYS REMEMBER HIM AS MY TRUE FRIENDS UNTIL NOW...
OUR MEMORY WILL STICK TOGETHER UNTIL I DIE TO :)
RAHSIA KITE AKAN TERPENDAM DALAM HATY LOQ. TIADA SIAPA 
AKAN TAHU SEMUA 2.. 
LOQ TAHU KAMU MST SENTIASE DISIS LOQ KAN :p
I CAN FEEL IT ... 
AHAHHA DAH MEREPEK DAH NIE....
BILE KITE KEHILNGAN ORANG YG TERSAYANG MMG CM NIE ...
COS DYE SGT RAPAT NGN LOQ.. DAH UMPAMA FAMILY LOQ DAH 
TERKILAN DYE X DAPAT BERAYA NGN LOQ .
SEMUA NIE DUGAAN HIDUP 
YG HIDUP MST MATI JUGA 1 HARY NNT :) 
KITE TERIMA HAKIKAT DGN HATY TERBUKA :) 
AMIN ......
DAH2 KITA TUKAR TAJUK LAEN :P ...
SUDAH LAMA LOQ X SKETCH KAN ...
HEHEH . ARY 2 LOQ TERBACA BLOG STACY  :)
WAH  STACY WAT LOQ SEBAGAI IDOL ERKK ERKK :p 
TERHARU KEJAB . YELAH KAN . IDOL . SELALU NYE OWG BUAT 
IDOL LIKE ARTIS MODEL . X POWN PARENT KITE . NIE LOQ LAK ? AHHAH
BTW THANKS STACY ...  
LOQ ADA LUKIS STACY ARY 2 KAN .. 
HARAP STACY SKE TAW ..
LOQ AMBIK MASA SEKEJAB JE LUKIS 2 . 
SO SORRY KALAU SERABAI N X SAMA TAW STACY .. :) ...
HOPE U LIKE IT KIH2 :P

NIE LAK KARTON FER YAUL ACAP @ TIANG LETRIK ...
AHHAHAH OOPPSTT SORRY :P 
TAPI U MMG TIANG POWN KAH2 ....
YEAH .. THANKS JUGAK TAW U LUKIS PIC I ..
SKE2 , X CM SAMA LAK U LUKIS KAN . MMG SAmA POWN TIANG .... 
hahaha SORRY X LEYH NK CORP2 PIC U KAT SEBELAH 2 :p ... AHHAAHHAHA
OO U CKP I BATU ERKKKK ..
X PER X PER. I NIE BATU YG BOLEYH BERGERAK :P
TIANG2 ..  NNT LOQ DAH SHAT DR DMM BLH LA SKYPE BALIK TAW :P 
SKUNK X LEYH X SHAT LA.. MATA BENGKAK PULAK :.( 
SEDIH NYE ... KETUMBIT LA NIE.. 
TGK ORANG BERAK AHHAHAHHAHA :p
JOKE JELAH HAHHA .. 
BTW THANKS TAW TIANG COS LUKIS PIC I 2 ... SKE2 :)

HAHHA THANKS TEDDY COS MAKE MY NAME AT THIS SAND :p . 
TULISAN KAMU CHANTEQ..
TULISAN LOQ RUPA CAKAR AYAM :p 
BTW THANKS AGAIN ...
WE WILL FRIENDS UNTILL ENDS OKEY TEDDY :)

SO DAH ABESS DAH LOQ EMBEBEL KAT DALAM BLOQ NIEH :p 
X TAW NK CKP APA DAH ....
KOWANG NK BACA KE X NK KE X KISAH .. :P
K CALOBATE .... CHOW CIN CALOK AHHAHAHAH :p 
BYEE 


                                                         ASSALAMUAALAIKOMMM :)
                                                                CHOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!






KARMA is a BITCH (!) And I'm Her ♥ Whatever people said about you , Just be yourself

Selamat HARI RAYA

selamat hari raya buat semua umah islam n kawan2 loq semua.... 
yeah raya thn nie banyak sagt dugaan nyer... 
tapi alhamdulillah selmat sabmt bersama kawan2 dah family ....
sebelum raya loq pening , cm ner nak balik umah cos 
kreta loq xcident slamat kaka  loq x da apa. 
teruk sgt kreta ...
alhamdulillah dapat diperbaiki 1 hary sebelum raya
dapat la balik beraya dikg.... 
tapi sedih x dapat nk balik kg di johor .. 
beraya di perak saja nampak gaya nya ..
hurm .. dugaan selalu ada ... 
di hary raya la makin bnyk kemalangn...
alhamdulillah raya sudah disambt .... :) 
btw .. selmat hary raya maaf zahir n batin buat kawan2
n family .... thanks zaid cos hantar loq balik cameron hary 2 ..... :) .....
hope kite kekal berhubung mahupun sbgi kawan ataw laen ..
kite sudah lama knl... berapa tahun sudah .

so jgn lah disebab benda kechik 
kite tidak berkawan lagi :) ..
thanks so much zaid.... :)
 SELAMAT HARY RAYA AIDILFITRI :)





KARMA is a BITCH (!) And I'm Her ♥ Whatever people said about you , Just be yourself